Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Hard gewerkt....

Na een heerlijke vakantie in eigen land, ben ik gestart op een nieuwe werkplek.
Hierdoor heeft de blog langer dan gepland stilgestaan.
Nu dan toch een update van de spullen die ik gemaakt heb.

Weer een roodkapje rokje, deze keer voor de verkoop. Maatje 86

Een shirtje voor een nieuwe wereldburger.

En natuurlijk wil de grote broer ook een shirt!

De oudste zoon had gevraagd om een shirt met dit stofje, in een avondje klaar!

Natuurlijk kan een shirt voor de jongste dan niet ontbreken!

Ik hoop de komende tijd nog meer te kunnen laten zien.
Bent u nieuwsgierig naar de spullen die ik verkoop? Kijk dan eens op de facebooksite van mem en ik!
Hier staan foto's en maten van alles wat ik verkoop.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten