Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Colbertje!

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met het maken van een colbertje voor een neefje.
Het bleek langer te duren dan ik had gedacht.
Het was de bedoeling om hem tussen kerst en oud en nieuw af te hebben.
De buitenkant zat vlot in elkaar.
Ook de voering was geen probleem.
Maar hoe de split aan de voering bevestigd moest worden, was mij een raadsel.
Van de beschrijving werd ik niet wijzer.
Na een mislukte poging, heb ik het internet afgestruind op zoek naar een goede tutorial.
Helaas kwam ik die niet tegen.
Nog een paar nachtjes erover geslapen en uiteindelijk dacht ik een goed idee te hebben.
Gister heb ik dit uitgevoerd en het bleek goed uit te pakken!
Vanavond kon ik het colbertje doorstikken, de mouwen afwerken, knoopsgaten maken en knopen aanzetten.
En hier dan het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten